רגב: "הרפורמה תעבור, לא מתנצלים"

    קובי פינקלר No Comments on רגב: "הרפורמה תעבור, לא מתנצלים"

    שרת התחבורה, מירי רגב בוועידה באילת: "הרפורמה תעבור והיא תחזק את כל אזרחי המדינה. אנחנו לא מתנצלים. מדינת ישראל היא דמוקרטיה. נבחרנו כדי למשול"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת התחבורה, מירי רגב התייחסה הבוקר (שלישי) בוועידת איגוד התאגידים העירוניים בהרודס אילת למצב במדינה ואמרה: "יצירת מכנה משותף היא משימה לאומית עליונה במיוחד בימים אלו של מחלוקות".

    השרה רגב עקצה את המוחים: "ציפיתי לקבלת פנים רציניות יותר בחוץ. אנחנו לא מתנצלים. מדינת ישראל היא דמוקרטיה. נבחרנו כדי למשול, כדי להעביר מדיניות ברורה עליה דיברנו לאורך כל הדרך, כדי לחזק את אמון הציבור במערכת המשפט. אין לנו כוונה להשתלט על המערכת. אני רוצה גיוון וייצוג. הייתי חברה בוועדות מינוי שופטים. אמרתי לכבוד השופטת חיות: לוקח יותר זמן להכין מנה חמה מאשר למנות שופט. ממנים שופטים עם אותו DNA. אף אחד לא רוצה לקחת מהאזרחים. רק הוספנו. הבאתי כשרת התרבות את האנדלוסית לצד הפילהרמונית. כמו התרבות נביא ייצוג ושיוויון במוסדות השלטון, במל"ג ובעליון.

    "אי אפשר להנציח את הפערים, של מי שהודר במשך 75 שנים. הרפורמה תעבור והיא תחזק את כל אזרחי המדינה. בואו נשים בצד את כל המאבקים הפוליטיים שלנו כי המדינה היא מעל כל אחת ואחד מאיתנו. אני אחראית על חגיגות העצמאות- בואו נחגוג את השנה הזו בטוב, ימין ושמאל, ונקבל את דין הבוחר", סיכמה רגב.



    0 תגובות